قیمت توکسین بایندر خارجی + فروش آنلاین

قیمت توکسین بایندر خارجی + فروش آنلاین

قیمت توکسین بایندر های خارجی و ایرانی در مرکز دومیشا رقابتی است و به صورت مستقیم بدون ودخالت واسطه ها و دلالان ارائه می گردد. فروش ها به صورت انلاین و حظوری در این مرکز انجام می گیرد. باید به این نکته توجه نمود که بهترین راه برای سلامت، رشد بیشتر و تولیدات با کیفیت دام داریها کنترل سموم قارچی توسط افزودنی هایی به نام توکسین بایندر می باشد. در این نوشته به معرفی این محصول دام پزشکی پرداخته می شود.

توکسین بایندر چند جزئی خارجی

توکسین بایندر چند جزئی خارجی

مفهوم توکسین بایندر چند جزئی سالهاست مورد توجه مجامع بین الملل قرار گرفته است. باید دانست مشکل رشد و تکثیر قارچ ها در جیره های غذایی حیوانات مساله ای ساده و بدون تاثیر نیست. این عناصر میکروسکوپی که گاها با چشم غیر مصلح نیز دیده نمی شوند عامل بسیاری از بیماری ها و کشتار های گله حیوانات و طیور در طول تاریخ دام پزشکی جهان به شمار می روند. محصولاتی که توسط دانشمندان برای جلوگیری و مقابله با این عوامل سمی تولید و ارائه شده اند، همان توکسین بایندر های تک جزئی و چند جزئی می باشند که در این نوشته در رابطه با ان ها مواردی بیان می گردد.
قیمت توکسین بایندر در فروش آنلاین

قیمت توکسین بایندر در فروش آنلاین

قیمت فروش توکسین بایندر های مختلف داخلی و خارجی در فروشگاه های امن و قابل اطمینان آنلاین به صورت مستقیم و بدون دخالت دلالان محاسبه و اعلام می شود. متقاضیان این قارچ کش های دام پزشکی برای دریافت مشاوره های برخط و مجانی می توانند با مشاوران این مرکز در تماس باشند. انواع مختلف این محصولات به صورت تک جزئی، وسیع الطیف و چند بخشی قابل ارائه می باشند. در ادامه نوشته به تعریف کاملی از توکسین بایندر ها خواهیم پرداخت.
توکسین بایندر (ضد قارچ جیره)

توکسین بایندر (ضد قارچ جیره)

توکسین بایندر به معنای ضد قارچ یا جذب کننده قارچ و سموم قارچی معرفی می شود. این محصو.لات از نظر ساختار شیمیایی و فیزیکی به گونه ای عمل می نمایند که الکترون های مولکلول های سم را می رباین د . درون بافت پلیمری خود به  ام می اندازند. این محصولات(توکسین ها) به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های اسیدی معده و روده به هیچ عنوان هضم یا جذب نمی گردند و عمل دفع سموم را به صورت کامل اجرا می نمایند.
علت تعویض توکسین بایندر

علت تعویض توکسین بایندر

یکی از عللی که متخصصان جیره نویس به این نکته تاکید دارند که ، باید نوع توکسین بایندر مورد استفاده در جیره در دوره های زمانی زیر ۶ ماه، تعویض شوند این است که از مقاوم سازی سموم در برابر این جاذب ها جلوگیری به عمل آید. قارچ های مختلفی که در انبار ها و مزارع درون علوفه ، غلاتو دانه های خوردنی رشد و تکثیر می شوند در اثر گرما، رطوبت و تکان هایفیزیکی از خود سموم بسیار خطرناکی تولید می نمایند. این سموم خر ناک توسط توکسین بایندر ها جذب و دفع می شوند. اگر تنها یک نوع از قارچ کش ها به جیره افزوده شود این میکروارگانیسم ها قادر خواهند بود گونه هایی هم زیست با یان سموم تکثیر نمایند و دوچار مقاومت شوند. به همین علت باید نوع قارچ کش ها هر چند وقت یکبار تغییر کنند.
عوامل موثر در تکثیر قارچ ها

عوامل موثر در تکثیر قارچ ها

همان گونه که در سطر گذشته بیان شد، تکثیر قارچ ها و سموم قارچی به محیط اطراف وابستگی شدید دارد. دمای هوا، نور، تنش های دمای و حرکتی همه و همه از عوامل تاثیر گذار در تکثیر قارچ ها به شمار می روند. نحوها نبارش نا صحیح گیاهان، صدمات وارد شده در زمان برداشت و حمل محصولات در روی تنه و ساقه راه را برای رشد و تکثیر قارچ های بیماری زا محیا می نماید. تنش های دمایی، رطوبت محیط، سنگینی باره ای علوفه ای بر روی هم باعث ایجاد محیطی عالی برای رشد و تکثیر انواع میکروارگانیسم ها در جیره حیوانات می شود.

عوارض توکسین ها بر طیور

عوارض توکسین ها بر طیور

اگر در جیره طیور گوشتی و تخم گذار سطح توکسین هاو سموم قارچیبیش از حد مجاز باشد شاهد کاهش شدیدی رشد، وزن گیری و تولیدات مزارع پرورش خواهیم بود. این سموم از طریق جذب در دستگاه گوارش طیور به اندام های حیاتی نظیر کبد و کلیه رسوخ کرده و سبب ایجاتد نارسایی های شدید در این اعضا می گردد. دوز های بالای این سموم باعث مرگ و میر گله های بزرگ انواع طیور مانند ماکیان، پرنده های زینتی، شتر مرغ و بلدر چین می شود.

انواع توکسین بایندر خارجی

انواع توکسین بایندر خارجی

قارچ های مختلیف در زمان انبار، برداشت و حمل و نقل گیاهان و علوفه ها تکثیر ور شدمی نمایند که هر نوع دارای گونه ای خاص از ترشحات سمی می باشد. توکسین بایندر ها در انوا مختلف خارجی و داخلی قادر به جذب کامل این سموم یا تنها بخشی از طیف گسترده آفلاتوکسین ها می باشند. بهتر ین انتخاب برای درمان و پیشگیری گونه های چند جزئی و وسیع الطیف از این قارچ کش های صنعتی است که برخی از برند های آن ها در بازار عبارتند از:

  • گلوبافیکس
  • اسنت اس
  • مگنوتوس
  • آنتافرم
  • اکتی زورب پلاس
  • اکتی زورب
  • زرین بایندر
  • و بسیاری موارد دیگر

فروش توکسین بایندر سپاهان دانه

فروش توکسین بایندر سپاهان دانه

فروش توکسین بایندر هایی ایرانی نظیر سپاهان دانه، زرین بایندر و سایر موارد ایرانی در این مرکز به صورت  خرده فروشی و عمده ارائه می گردد. کافی است با مقایسه مراکز مختلف و سطح کیفیت و قیمت ها بهترین گزینه را انتخاب نمایید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر از درب کارخانه به محل مورد نظر شما ارسال گردد. این محصولات ضمانت مرجوئی در صورت عدم رضایت نیز دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
آدرس کانال: domisha@
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید