قوانین و مقررات استفاده از وب سایت شرکت دومیشا

استفاده از خدمات وب سایت و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از این مجموعه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

این مجموعه هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

وب سایت “شرکت افزودنیهای خوراک دام و طیور و آبزیان دومیشا” هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحات سایت خود نمی پذیرد. سروﻳس های سایت آنگونه که هست ارائه می شود و سایت “دومیشا” تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

پایگاه اینترنتی “دومیشا” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

کاربران متعهد هستند که مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید لازم است از قبل با این مجموعه هماهنگی های لازم را انجام دهید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات پایگاه اینترنتی دومیشا متعلق به شرکت دومیشا می باشد.

ارتباط با کاربران
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت www.domisha.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال ایمیل از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی گیریم.
“شرکت دومیشا” هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.domisha.com و همچنین، هیچ گونه شناسه در برنامه های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger و غیره ندارد و هیچگاه با این روش ها با شما تماس نمی گیرد.
برای تماس با ما، فقط راههای ارتباطی ذکر شده در بخش تماس با ما مجاز می باشند.

فروش و تحویل سفارش
مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در وب سایت درج شده و مجموعه دومیشا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

در صورتی که مجموعه دومیشا به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق قیمت های روز و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

سفارش دهنده یا تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

شرایط برگشت کالا
شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا
الف) برگشت کالا (حق انصراف)

قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.
بعد از ارسال کالا: کالای خریداری شده به مدت ۳ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، این مجموعه بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

هرگونه عدم رضایت از کیفیت محصول و عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، باید در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق شماره موبایل ۰۹۱۳۵۷۶۹۳۳۵ به مدیر روابط عمومی و پشتیبانی مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات و تایید، مسترد و جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۲۴ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

شرایط حمل و تحویل کالا
مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.
ارسال سفارشات در محدوده تهران بزرگ از طریق پیک و در سایر مناطق و شهرستانها به واسطه تیپاکس انجام می شود.

الف) در مراکز استان و شهرستان (بجز تهران)
حمل کلیه سفارشات توسط تیپاکس صورت می پذیرد و این مجموعه هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط تیپاکس ندارد.
برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط تیپاکس صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: http://tipaxco.com/fa که متعلق به تیپاکس است استفاده نمائید و یا با شماره تلفن ۸۴۵۷ تماس حاصل فرمایید.
مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به تیپاکس به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور تیپاکس در محل شما خواهد بود. این وب سایت هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.
هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت تیپاکس و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و این پایگاه اینترنتی هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

ب) در محدوده تهران بزرگ

حمل کلیه سفارشات توسط پیک صورت می پذیرد و این مجموعه، هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پیک ندارد.
پس از حمل هر محموله توسط پیک، مشخصات حامل محموله برای خریدار پیامک و یا ایمیل می شود.
مدت زمان تحویل محموله ها یک روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش اعلام می فرمایید، این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و این شرکت هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش :
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.مجموعه دومیشا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد. شرکت دومیشا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌ ‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وب سایت دومیشا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. مجموعه دومیشا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای شرکت افزودنیهای خوراک دام و طیور و آبزیان دومیشا محفوظ است.