قیمت پودر استخوان برای مرغ + کیفیت درجه یک

قیمت پودر استخوان برای مرغ + کیفیت درجه یک

قیمت گذاری پودر استخوان برای مرغ با کیفیت درجه یک در این مرکز تجاری بسیار مقرون به صرفه می باشد. این خوراک ها علاوه بر بهبود کیفیت جیره، سیکل های پرورش را کاهش داده و سرعت بازگشت سرمایه را در صنعت پرورش طیور بهبود می دهند. اگر به دنبال پرورش طیور به صورت حرفه ای و صنعتی می باشید باید با پودر های استخوانی در انواع مختلف اشنا بود و آن ها را در جیره روزانه مورد استفاده قرار داد. در نوشته پیش رو با این محصول ارگانیک بیشتر آشنا خواهید شد.
قیمت پودر استخوان مخصوص مرغ

قیمت پودر استخوان مخصوص مرغ

قیمت پودر استخوان مخصوص دان مرغ در بازار معمولا با نوسان روبه روست. این محصول فوق العاده که تتامین کننده کلسیم و املاح مورد نیاز برای طیور می باشد با تمام منابع استخوانی حیوانات مختلف تولید و عرضه می کردد. این محصول آردی گاهی به صورت مستقیم و برخی مواقع به صورت ترکیبی باه خوراک های آماده نظیر پلت ها و اکسترودر ها افزوده می شود. در هر دو صورت این منبع ارگانیک در دسترس خوراکی عالی و ارزان قیمت به شمار می رود. در این نوشته با این محصول عالی بیشتر اشنا خواهید شد.
معرفی پودر استخوان گاو برای مرغ

معرفی پودر استخوان گاو برای مرغ

پودر استخوان های که در این نوشته برای خوراک مرغ معرفی می شوند از انواع استخوان گاو، استخوان ماهی و استخوان های طیور تشکیل می شوند. تمام این موارد، منبع عالی برای تامین املاح، پروتئین، ویتامین و انرژی برای انواع گونه های مرغ، خروس، شتر مرغ، بلدرچین و سایر ماکیان به شمار می آیند. این خوراک های آردی به صورت پودر هایی روشن، خوش خوراک و زود هضم باعث بهبود کیفیت تغذیه ای جیره طیور گوشتی و تخم گذار به شمار می روند.
نحوه ساخت پودر استخوان دامی

نحوه ساخت پودر استخوان دامی

نحوه ساخت پودر استخوان دامی در کشور به روش های متفاوتی وجود دارد. یکی از رایج ترین این روش ها پخت منابع استخوانی به وسیله دیگ های آب جوش است که مقاومت استخوان را می کاهد و باعث می شود به وسیله آسیاب های قدرتمند پودر های استخوانی یکدست و نرمی پدید آید. این محصولات به راحتی به مصرف انواع حیوانات پرورشی می رسد و دارای اجزاء سفت و غیر قابل خوردن نیستند.
لیست زیر منابع تغذیه ای این خوراک ارگانیک را نشان می دهد:
  • میزان کلسیم در خوراک ۲۳ درصد
  • فسفر دورنی ۱۰ درصد
  • سطح مجاز خاکستر ۶۵ درصد
  • چربی پودر ۶ درصد
  • میزان نمک و رطوبت بسیار ناچیز
  • سطح پروتئنی حیوانی ۲۰ درصد
علت استفاده پودر استخوان در دان مرغ

علت استفاده پودر استخوان در دان مرغ

از دلایل مهم استفاده از پودر استخوان در دان مرغ کاهش هزینه های بالای تامین خوراک برای سالن های پرورش می باشد. این ماده خوراکی قادر است در کمترین زمان تاثیرات رشدی و سلامتی خوبی در مزارع پرورش به وجود آورد. سایر علت ها در به کارگیری پودر استخوان در جیره مرغ به شرح زیر است:
  • افزایش سرعت رشد و وزن گیری
  • بهبود در کیفیت تولیدات مرغداری ها، گوشت و تخم مرغ
  • زمان پروار را کاهش می دهد
  • صرفه جویی در هزینه های نگه داری
  • عدم نیاز به افزودنی های شیمیایی رشد افزا
فروش پودر استخوان مخصوص مرغ در مشهد

فروش پودر استخوان مخصوص مرغ در مشهد

فروش پودر استخوان مخصوص پرورش مرغ در شهرهای یزرگی نظیر مشهد، رونق بسیاری دارد. این افزودنی خوراک هم ارگانیک و فاقد عناصر شیمیایی است و نیز جایگزینی عالی برای منابع پروتئینی گران قیمت است. اگر بتوانار مزیت خرید مستقیم برای تامین این خوراک پودری استفاده نمود، سطح قیمت خرید به شدت کاهش می یابد زیرا واسطه ها در این مسیر حذف می گردند. گروه تجاری دومیشا، با ارائه محصولات خوراک دام، طیور و آبزیان به روش مستقیم در خدمت متقاضیان می باشد.
قیمت پودر استخوان حیوانات

قیمت پودر استخوان حیوانات

قیمت گذاری برای پودر استخوان حیوانات مختلف در بازار تامین جیره حیواناتی نظیر مرغ بر مبنای کیفیت است. بعضی از موارد تاثیر گذاردر نرخ این آرد های کلسیمی عبارتند از:
  • سطح کیفی آرد استخوان
  • روش  و ابزار تولید مدرن یا سنتی
  • شهرت کارخانه تولیدی
  • تعداد دلالان در مسیر خرید و فروش
  • نوسانات قیمتی در بازار خوراک دام
  • نحوه بسته بندی و وزن بار

چرا پودر استخوان دومیشا

چرا پودر استخوان دومیشا

شاید سوال اکثر مشتریان برای پودر استخوان این باشد، چرا پودر استخوان دومیشا؟ پاسخ را می توان در سابقه طولانی این مرکز در تامین بهترین برند ها و گونه های خوراک های ارگانیک و آماده برای تمام حیوانات یافت. این مرکز با ارائه پودر هایی با کیفیت عالی و بهداشت در نظر دارد که خوراک هایی کاملا طبیعی و تاثیر گذار در رشد روز افزون حیوانات پرورشی در اختیار پرورش دهندگان داخلی و خارجی قرار دهد. قیمت های ارزان، کیفیت درجه یک و ارسال محصول به صورت خرده و عمده از درب کارخانه از مزایای بسیار با اهمیت در این مرکز به شمار می رود. باید دقت نمود برای خرید و فروش به روش مستقیم از صحت و اعتبار سایت اینترنتی مورد نظر از طریق پلیس فتا اطمینان حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
آدرس کانال: domisha@
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید