معرفی بنتونیت دامی+ بهترین قیمت فروش

معرفی بنتونیت دامی + بهترین قیمت فروش

بنتونیت دامی سال هاست برای بهبود شرایط سلامت حیوانات معرفی شده است. بهترین قیمت برای فروش این محصول باید با کیفیت آن رابطه مستقیم داشته باشد. ویژگی بزرگ پلت بایندری، توکسین بایندری و جاذب رطوبت بستر از مهم ترین کاربرد های بنتونیت خوراکی است. در این نوشته در رابطه با این ویژگی ها نکاتی مهم بیان می شود.
آشنایی با بنتونیت

آشنایی با بنتونیت

بنتونیت گونه ای از سنگ های معدنی سیار نرم است که گاها به صورت خاک از معدن استخراج می شود. این ماده نوعی کانی بین مونت موریلونیت و بیدلیت است که در مناطق آتشفشانی و از خاکستر های آتشفشان به وجود آمده. برای آشنایی با این خاک فعال کافی است بدانید که این رس معدنی اکی با هزار کاربرد است. از نظر شیمیایی خنثی و غیر سمی است و توان جذب و تورم را در مواجهه با رطوبت دارد.
معرفی بنتونیت دامی

معرفی بنتونیت دامی

بنتونیت دامی دو گونه سدیم دار و کلسیم دار این محصول معدنی است که هم به صورت خوراکی در دام پروری ها مورد استفاده است و نیز به عنوان جاذب رطوبت در بستر حیوانات به کار می رود. این رس قلیایی، با سطوح مولکولی قطبی توان جذب سموم مختلف در دستگاه گوارش را داشته و تنظیم کننده PH شکمبه می باشد. دو خاصیت توکسین بایندری و پلت بایندری بنتونیت این محصول را یکی از پر طرفدارترین افزودنی های معدنی در جیره انواع حیوانات نموده است.
فواید بنتونیت دامی

فواید بنتونیت دامی

بنتونیت دامی یکی از مکمل های ارزشمند در تغذیه حیوانات اعم از چهارپایان، آبزیان و انواع طیور به شمار می رود. فواید این محصول به شرح زیر می باشد:
  • تامین کننده املاح معدنی نظیر کلسیم، سدیم و روی در جیره
  • ضد عفونی کننده سیستم گوارش حیوانات
  • بافری ارگانیک و موثر که مانع اسیدی شدن سیستم گوارش می شود
  • با هضم بهتر و جذب بیشتر مواد غذایی کیفیت شیر و تخم مرغ را بالا می برد
  • سم زدایی بدن از سموم قارچی موسوم به توکسین ها
  • تقویت کننده مخاط روده ای برای عملکرد بهتر
  • افزایش سطح تولید اپی تلیوم روده ای در امر سم زدایی
  • خاصیت چسبندگی بنتونیت در تولید پلت های خوراکی بسیار مفید است
بنتونیت دامی پلت بایندری قدرتمند

بنتونیت پلت بایندری قدرتمند

بنتونیت در مواجه با آب و رطوبت به صورت ژلی چسبناک بدل می شود. از این خاصیت در بسیاری از صنایع برای عایق بندی و آب بندی استفاده می شود. گونه خوراکی بنتونیت در تولید خوراک های اماده که پلت نامیده می شوند بسیار کاربردی است. این رس فعال را در ترکیبات خوراکی دستگاه پلت ساز وارد می نمایند به این ترتیب قدرت چسبانندگی  و استحکام پلت های تولیدی افزایش می یابد. این محصول نسبت به قیمت خود هزینه کمی را در تهیه خوراک به خود اختصاص داده و باعث کاهش هرینه های تولید می گردد.
قیمت بنتونیت دامی

قیمت بنتونیت دامی

قیمت گذاری برای بنتونیت دامی با توجه به میزان مرغوبیت محصول و ریزی ذرات ان معین می گردد. در هر صورت با توجه به فواید بی شمار این خاک معدنی در صنعت دام پروری و تاثیرات ان در سطح وزن گیری، رشد و افزایش انرزی در گله هزینه های پرداختی برای تهیه این محصول بسیار ناچیز می باشد. با خرید بنتونیت در تغذیه حیوانات با یک تیر چندین هدف محقق می شود، درمان بیماری های گوارشی، بالا بردن سطح ایمنی، سم زدایی بدن حیوان، ارتقاء کیفیت شیر و بسیاری موارد دیگر.
قیمت بنتونیت دامی

فروش بنتونیت دامی

دو گونه بنتونیت سدیم دار و کلسیمی که سطح فلزات سنگین ان در حد بسیار پایینی باشند برای مصارف دامی ایده ال می باشند در هنگام خرید و فروش بنتونیت دامی باید حتما به این نکته دقت نمود. این رس های فعال باید حتما خالص بوده و بدون هیچ گونه ناخاله باشند. زیرا در صورت وجود ناخالصی قدرت جاذب بودن و چسبانندگی این افزودنی معدنی به شدت کاهش یافته و حتی احتمال مسمومیت حیوان وجو خواهد اشت.
بنتونیت خوراکی و بستر طیور

بنتونیت خوراکی و بستر برای طیور

یکی دیگر از کاربرد های بنتونیت در دام پروری ها جذب رطوبت در محیط نگه داری می باشد که بنتونیت بستر نامیده می شود. این محصول استفاده وسیعی در پرورش حیوانات مخصوصا پت ها دارد. در سالن های پرورش طیور نیز می توان از این خاک بستر جهت کنترل رطوبت و بوی نامطبوع آمونیاک بهره برد. این محصولات به صورت گرانول های کروی با استفاده از نیروی گریز از مرکز تولید شده و باعث بهبود سطح سلامت و بهداشت محیط نگه داری طیور می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
آدرس کانال: domisha@
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید