قیمت پودر گوشت مرغ صادراتی در اصفهان

قیمت پودر گوشت مرغ صادراتی در اصفهان

قیمت پودر گوشت مرغ صادراتی در استان اصفهان با نرخ های متفاوت خرید و فروش می شود و تنها عامل در سطح خلوص پروتئین می باشد. این محصولات به روش های مستقیم و غیر مستقیم توسط نمایندگی های محاز و مراکز فروش خوراک دام داری ها ارائه می گردند. برای دریافت بهترین محصولات دام پروری و مناسب ترین قیمت ها با ما در تماس باشید.
قیمت پودر گوشت مرغ در اصفهان

قیمت پودر گوشت مرغ در اصفهان

قیمت پودر گوشت مرغ در اصفهان بر مبنای قیمت گوشت مرغ و بر اساس میزان تورم به صورت روزانه محاسبه می گردد. این نوع محصولات خوراکی را می توان برای جیره انواع حیوانات نظیر، گاو، گوسفند، ماکیان پرورشی و آبزیان مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این گونه پودر های ارگانیک را می توان به صورت خام و یا ترکیب دروزن خوراک های آماده مورد استفاده قرار داد. حتما در هنگام خرید این محصولات باید به سلامت و تاییده آزمایشگاهی دقت نمود تا احتمال بروز بیماری های مشترک بین حیوانات به حداقل برسد و از مصرف این خوراک اطمینان پیدا کرد.
فروش پودر گوشت مرغ صادراتی 

فروش پودر گوشت مرغ صادراتی 

فروش پودر گوشت مرغ درجه یک با وزنها و بسته بنید های متفاوت برای صادرات به سایر کشور ها عرصه ای قابل رشد می باشد. می توان با ورود به بازار خرید و فروش این محصول عالی با متقاضیان زیاد، سود سرشاری را به دست آورد. پودر های صادراتی باید دارای ویژگی های زیر باشند:
  • روش تولید مدرن با تجهیزات به روز
  • داشتن برگه های انالیز آزمایشگاهی
  • تاییده وزارت بهداشت
  • دارای سطح بالای پروتئین
  • سطح تی وی ان بسیار پایین
  • دارای بسته بندی های عایق هوا و رطوبت
  • خالص و بدون مواد زاید و مضر

خرید اینترنتی پودر گوشت مرغی

خرید اینترنتی پودر گوشت مرغی

برای خرید اینترنتی پودر گوشت مرغی به مراکز معتبر و مورد تایید پلیس فتا مراجعه نمایید زیرا امکان تقلب و فروش محصول نا مرغوب در این گونه خوراک ها به علت پودر بودن بالاست. گاها دیده می شود موادی نظیر، شن، خرده چوب، پوست دباغی و بسیاری موارد دیگر وجود داشته که این مواد به شدت در سلامت دستگاه گوارش حیوان تاثیر دشته و گاها باعث مسمومیت شدید و حتی مرگ می شود. در این مرکز تجاری بهترین و مرغوب ترین تولیدات کارخانه های مدرن کشور با کف قیمت ارائه می گردد.
خرید اینترنتی پودر گوشت مرغی

خرید اینترنتی پودر گوشت مرغی

برای مقایسه پودر گوشت دامی و مرغی می توان بر روی ترکیبات نهایی محصول، مواد اولیه تولید و حتی میزان مصرف و موارد استفاده اشاره کرد. پودر گوشت دامی از بقایا گوشت های بدون استفاده چهار پایان تولید می شود در صورتی که همان طور که از نام محصول مرغی پیداست از گوشت هی بی استفاده طیوری تولید و روانه بازار مصرف می شوند. سطح اهن و پروتئین و همچنین چربی در پودر های دامی به مراتب بالاتر از نوع مرغی است. به همین علت پودر های طیوری سبک تر و زودهضم تر بوده و مناسب حیواناتی نظیر مرغ، بلدرچین، ماهی و میگو می باشد.
پودر گوشت مرغی

پودر گوشت مرغی

پودر گوشت مرغی(طیوری)، یک از منابع تغذیه ای ارزان قیمت در کشوربه شمار می رود. زیرا در ایران عزیزمان، صنعت دام پروری رونق بالایی دارد و به همین علت مواد اولیه تولید این پودر های ارگانیک ارزان قمیت به دست می اید. این محصولات را می توان با حداکثر ۱۵ تا ۲۰ درصد سایر نهاده پروتئین دار جیره جایگزین نمود. به این ترتیب در هزینه نهایی تامین خوراک صرفه جویی به عمل می اید. خوراک دام پروری ها مغذی شده و انواع املاح معدنی نظیر روی، اهن، کلسیم، منیزیم و مهم تر از همه پروتئین حیوانی وارد جیره شده و شاهد موارد زیر می باشیم:
  • بهبود سطح سلامت گله
  • افزایش قدرت باروری و زاد و ولد
  • بالا رفتن میزان تولیدات شیر و تخم مرغ
  • بهبود وزن گیری و کاهش زمان نگه داری حیوانات
  • کم شدن نیاز به خوارک های گران قیمت مانند سویا
  • کاهش چشم گیر مرگ و میر حیوانات و نوزادان آن ها

طرز تهیه پودر گوشت

طرز تهیه پودر گوشت

طرز تهیه پودر گوشت های مختلف از دامی تا طیوری و ماهی تقریبا شبیه به هم است. اهم فرایند در پخت، آبگیری ، خشک و آسیاب نمودن می باشد. اگر روش پخت به صورت مدرن و بی وقفه (روش سوپینگ) و با گرمای غیر مستقیم بخار آب انجام گیرد، همچنین فرایند آب گیری و خشک نمودن به صورت کامل انجام شود، کیفیت محصول نهایی به مراتب بالاتر است. این نوع محصول دارای سطح بالای پروتئین، رطوبت پایین می باشد که معیاری برای اطمینان از سلامت محصول و کاهش سرعت فساد می باشد.
کارخانه پودر گوشت

کارخانه پودر گوشت

کارخانه پودر گوشت در شهرهایی نظیر تهران که از بزرگترین مراکز کشتارگاهی کشور به شمار می رود رشد بیشتری دارد. در این مراکز تولیدات مختلف با رنج کیفی تفاوت و قیمت گذاری های منصفانه وارد بازار شده و نیاز های داخلی و خارجی خوراک دام را تامین می نمایند. این مرکز تجاری مرغوب ترین محصولات پودر گوشت را از سراسر کشر به صورت مستقیم از درب کارخانه به هرکجا که شمار در نظر داریدارسال می نماید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
آدرس کانال: domisha@
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید